14 Temmuz 2013 Pazar

Flashback! 90's best tool,skate board and being a skater chic...





Herkese tekrar merhaba! :)
Bu pazar Evian reklamlarından esinlenerek çocukluğuma geri dönüş yapmak istedim ve uzun zamandır dolabımda eskimeye yüz tutmuş,tozlanmış skate board yani bizim bildiğimiz adıyla kay kay'ımı raftan çıkarıp,kullanmaya karar verdim.Bildiğiniz gibi kay kay, bir döneme,özellikle de doksanlara damgasını vurmuş ve sokakta kay kay üzerinde kayma hevesimiz yüzünden,düşe kalka büyümemizi sağlamıştı :) her ne kadar roller blade, yani patenler çıktıktan sonra pabucu dama atılsa da, kesinlikle bir dönemin en önemli ve en havalı eğlence araçlarından biriydi.Sokakta oyun oynayan son nesil olduğumuzu bildiğimden,kendimizi yine eskisi gibi sokağa atalım dedim ve pazar günü,sıcak havaya rağmen beni kırmayan arkadaşlarımla birlikte kay kay üzerinde keyifli bir gün geçirip, çocuklar gibi eğlendik. Bu arada,tabi ki sizler için, birkaç resim çekilmeyi de ihmal etmedim :) Bu hafta kay kaycı ruhundan esinlenmiş olacağım ki, street style yani sokak stilimin adını skater chic koymak istedim.Kıyafetlerimin nereden olduğuna gelince,kareli gömleğim,taşlı yeşil kolyem ve vintage şapkam H&M'den, deri taytımı ise, yine son New York seyahatimde özel bir butikten,gri spike ve pırıltılı spor ayakkabılarımı da, son dönemde özellikle yakından takip ettiğim ve ayakkabı modellerini çok beğendiğim,her tarza ve yaşa hitap eden 
Oi Arte'den edindim.
Umarım resimleri beğenirsiniz.
Yaşı kaç olursa olsun içindeki çocuğu kaybetmeyenlere sevgiyle...
Yeni bir post'a kadar hoşçakalın! :)
XOX
P.S: Resimlere bakarken son dönemde sıklıkla dinlediğim ve çok sevdiğim Kendrick Lamar/Swimming Pools(drank) adlı parçayı dinlemeyi ihmal etmeyin ;)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder